Bruttor.

image48

Nu är jag sitter jag här igen, o läser min engelskabok lite vid sidan av. Vi ska ha redovisning på tisdag. Den här veckan kommer bli helt galen.
Men imorgon, DÅ. Då ska vi dissikera råttor så skalpellerna flyger! Jag VÄGRAR. Hur fan kan man ha med det i en kurs. Det är bara svinäckligt!
Men i alla fall. Den här helgen har Olivia varit här o jag har köpt en mkt fin pikétröja!
Bilden har inget att göra men någonting, men den är jävligt snygg!

Ha det så bra ni alla enarmade banditer

Kommentarer
Postat av: Michaela

Besök min sida och fynda! Allt i från Lackväska till kjol/klänningar från H&M trend. Stövlar /Pumps!
Billig!

2007-10-22 @ 18:52:17
URL: http://buymycloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0