too long


när man får kommentaren "vad hände med bloggen?!" kanske man ska återuppta den connection man en gång hade för den. det är faktiskt rätt nice att ha en offentlig dagbok. man kanske inte skriver om sina djupaste tankar och känslor, men man kan dela med sig lite av vad som försigår där uppe.
jag har precis landat i göteborg igen, från en vecka i grekland. underbart är det enda rätta ordet för veckan.
en sjuk grej är att rainbow  totalcrashade...! vad hände med den trygga, säkra atmosfären på liseberg? aldrig att jag sätter mig i rainbow igen.

nej nu måste jag sova. jag börjar bli gammal, det är inte mer än två månader kvar tills jag blir 18. gammal som gatan med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0