we can share it on the train


jag heter cornelia håkansson och är sjutton år, arton om drygt en månad. jag har bott i samma lägenhet hela livet, här uppe på kungan. mina föräldrar är skilda och mitt älsklingsplagg är rutiga skjortor. det som betyder mest för mig är mina kompisar och musik. när jag blir stor ska jag kunna flytande franska och bo i paris. även om jag aldrig någonsin varit där, är jag rätt säker på att jag kommer älska det. för jag gillar franska, fransmän, baskrar och ja, sånt.
jag gillar att ta kort, men är inte bra på att få med mig min kamera. den finaste bilden jag har tagit so far denna sommaren är denna på min doodle:

det är nog ioch för sig mer hon än jag som gjorde denna bilden snygg. hon är riktigt bra på att ta kort. när vi skulle köpa en sladd till hennes kamera gick vi in i fotoaffären över gatan, där fotokillen jobbar. han är riktigt snygg. det är något med fotomänniskor. jag blir alltid kär i rätt random människor. sådana som jag inte riktigt kan förklara varför jag är kär i. men vem kan förklara kärleken den kärleken.
nu tror jag att jag borde gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: emma

cornelia jag älsar dig du är ju bara sötaste ever.

2008-07-22 @ 01:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0